czwartek, 16 lipca 2015

Zmiana punktu widzenia + LBA

Jak wiele daje nam zmiana punktu widzenia. Szczególnie w życiu, ale także w fotografii. Chodzi tutaj o perspektywę i ostrość. Zrobiłam kilka zdjęć pokazujących, że jeden i ten sam widok może wyglądać całkiem inaczej za sprawą punktu widzenia (tj. głębi ostrości) zupełnie tak jak w naszej codzienności.

Kliknij w jedno ze zdjęć.






Kolejne zdjęcia są z kilku ostatnich tygodni :)















      Dziękuję  Klaudii za nominacje do Liebster Blog Award.




Pytania:
Dlaczego warto pisać bloga? 
Nawet po to by poczuć satysfakcje. Dzięki temu poznałam wiele osób o podobnym zainteresowaniu. Ja bloga za bardzo nie ''piszę'' a raczej umieszczam tu moje prace, dlatego nie umiem odpowiedzieć na to pytanie tak jak większość blogerek lifestylowych i tych które na blogu umieszczają swoje przemyślenia. 


Jak radzisz sobie z systematycznością dodawania postów?
Jak widać. Baardzo kiepsko. Postaram się to zmienić, w wakacje nie będzie z tym problemu, zobaczymy co będzie kiedy zacznie się rok szkolny.
Co robisz gdy masz lazy day ?
Czytam książkę/oglądam film lub serial.
Ulubione buty? i dlaczego?

Najwygodniejsze na świecie Vans. W tamtym zdaniu jest odpowiedź na dwa pytania :D 
Bez czego nie wychodzisz z domu?
Telefonu.
Ulubiony trend na lato?
Zwiewna sukienka. Nie jestem typem dziewczyny która chodzi w sukienkach, jednak to najlepsza opcja na wyjście na plaże w wakacje.
Ulubiona książka i film i dlaczego?
Nie jestem w stanie wybrać jednej/jednego.
Wolałabyś nie mieć brwi czy rzęs?
Nie wiem.
Czy jesteś typową white girl ?
Zdecydowanie nie. 
Co sądzisz o obs/obs?
Mogłabym o tym napisać oddzielny post. Ja wolę mieć 20 obserwatorów, którzy nie są wymuszeni i wiem, że czekają na każdy post i ich komentarz nie ogranicza się do '' ja już zaobserwowałam, teraz ty''. Jeśli ktoś naprawdę chce zdobyć obserwatorów to musi włożyć w to wiele pracy, dodawać regularnie posty, dbać o estetyczną stronę bloga i przede wszystkim czymś się wyróżniać. Śmiać mi się chce jeśli ktoś ma 500 obserwatorów, a co drugi komentarz to upomnienie o wzajemną obserwacje. 










5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne zdjęcia ;)
    super odpowiedzi ;p
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Najbardziej podoba nam się trzecie :)
    Zapraszamy do nas :) Liczymy na kom itd. :)
    nasz--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kadry!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) co do twojej ostatniej odpowiedzi w zupełności się zgadzam :)

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń