niedziela, 12 lipca 2015

Sesja z Klaudią

Ostatnio przybyło mi kilka nowych zdjęć. Tym razem nie coś, ale ktoś- dokładniej Klaudia. Prowadzi bloga na którym każdy znajdzie coś dla siebie. Od recenzji filmów po kosmetyki i stylizacje. Wszystko znajdziecie tutaj Blog Klaudii
Wracając do mojego bloga, niedługo wyjeżdżam nad morze więc pomyślałam, że oprócz zdjęć (zrobię kilka postów z wyjazdu) zrobię filmik. Jeśli macie jakieś inne pomysły co mogę zrobić (lub jakieś konkretne zdjęcia, pomysły na posty) to chętnie przeczytam każdą wskazówkę i pomysł zostawiony w komentarzu lub w mailu (kontakt w zakładce ''o mnie'').


Aby powiększyć kliknij w zdjęcie.
















10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Również wykonuje mini sesje fotograficzne, których efekty publikuję na moim blogu ;) Obs/obs? Jeśli tak to daj u mnie znać! :)
    my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, robione z ciekawej pesrpektywy ;) Zapraszam do mnie tam też znajdziesz sporo zdjęć ;)
    http://hejkawszyscyumrzemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, a blog bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :) Ja również lubie fotografie, nie tylko lustrzanką. Nawet telefon się nada :)
    Chce zrobić misje tygodniową, przez 7 dni bd robiła zdjęcia w ciekawych momentach, a potem wszystko wrzuce na bloga. :)
    Filmik to też świetny pomysł :)
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal nie potrafię się przełamać do sesji z ludźmi, jestem zbyt nieśmiała, ale może zmieni się to, jak kupię ten aparat, czyli w tym tygodniu! <333
    Drugie zdjęcie z rozmazanym tłem jest super, to tło jest śliczne. Uroki lustrzanek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog bardzo mi się podoba zarówno jak i zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie ;*
    http://normalnienien.blogspot.com/2015/07/czesc-hej.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czytam bloga Klaudii. Jest godny polecenia ! :D
    http://nowakczi2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie* Mam identyczną bluzkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba uwielbiam wszystkie twoje zdj :D
    Na bloga koleżanki też chętnie zajrzę i cos zostawię ^^
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń