sobota, 25 lipca 2015

Usteckie widoki

Ustka jest bardzo malowniczym kurortem nadmorskim. Co roku przyciąga wielu turystów za sprawą bardzo czystej plaży (błękitna flaga) oraz zaskakująco czystej wody. Dużo młodzieży i dzieci wybiera się tutaj na kolonie. Ustka jest miastem bardzo bogatym historycznie. Teraz można zwiedzać Bunkry Blüchera (klik).  z ciekawą wystawą multimedialną. Na promenadzie turysta bez problemu zakupi pamiątkę- sklepików z nimi nie brakuje.

Zdjęcia w trybie manualnym, scene: zachód słońca oraz scene: plaża. Nie przerobiłam żadnego zdjęcia.

Kliknij w zdjęcie aby powiększyć.


























6 komentarzy:

  1. Jak tam jest cudownie 😍Napewno rozwarze z następnym roku wizytę tam. Super napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja jest tam pięknie :) robisz cudowne zdjęcia :)
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie tam!♥

    http://martakulikowska-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w tym roku nad Bałtykiem i strasznie mi się tam podobało! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Zwłaszcza te o zachodzie słońca. Ja w Ustce nigdy nie byłam ale po obejrzeniu twoich zdjęć z chęcią się tam wybiorę!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń