niedziela, 1 lutego 2015

LBA- czyli bardzo nietypowy post.

Nigdy nie myślałam, że zrobię taki post. Wyróżnia się na moim blogu. Więc dzisiaj odpowiem na nominacje 2 blogów:
Wiktorii 
Oli
Zaczynam od pytań Wiktorii:

1.Dlaczego postanowiłaś/łeś założyć bloga? 
2.Czy miałaś jakiś problemy gdy zaczęłaś blogować ?
3.Ulubiony blog to... ?
4.Ulubiony aktor to...?
5.Ulubiony film to ...?
6.Ulubiona piosenka to...?
7.Co myślisz o telefonach typu Iphone?
8.Chciałabyś pojechać na zlot bloggerów?
9.Ulubione zwierze to...?
10.Myślisz nieraz nad przejściem na YT?
11.Twoje marzenie to?


1. Chciałam żeby ktoś ocenił moje fotografie, mam wrażenie, że niezbyt jasno napisałam więc zrobię to jeszcze raz. To NIE jest blog lifestyle i nigdy nie będzie, jest to blog fotograficzny. 
2. Jedynym problemem jaki miałam to systematyczność postów. To był pierwszy semestr w nowej szkole i miałam bardzo mało czasu dla siebie i na bloga.
3. Nie mam takiego. 
4. Nie mam jednego, zazwyczaj lubię aktora za jakąś role, a nie za całokształt.
5. Cudowne dziecko 
6. Nie mogę się zdecydować :D 
7. Nie mam zdania, nigdy nie miałam telefonu na iOS, ale z wyglądu są ładne. 
8. Jeśli będzie to pojadę.
9. Pies.
10. Nie, nie jestem od stania przed aparatem. Ale z drugiej strony.
11. Wyjazd na Jamajkę. 



Pytania Oli: 



1. Czy jesteś zadowolona/y ze swojego bloga i czy nie żałujesz tej decyzji?
2.Jakie blogi lubisz czytać?
3.W jaki sposób reklamujesz swojego bloga?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
5.Kot czy pies?
6. Największe szaleństwo twojego życia to...?
7.Dom czy mieszkanie?
8.Jak brzmi twoje przezwisko z dzieciństwa?
9. Czy wytrwałaś kiedyś w postanowieniach noworocznych?
10.Śmieszna/głupia wpadka twojego życia to...?
11.Ulubiona książka?

1. Tak jestem zadowolona i nie żałuje założenia.
2. Przede wszystkim fotograficzne jeśli chodzi o temat. Jeżeli blog jest ciekawie napisany to potrafię przeczytać wszystkie zamieszczone posty jednego wieczoru.
3. Wstawiam link na fb i to wszystko.
4. Rozwijać swoje pasje, spędzać czas z przyjaciółmi. 
5. Zdecydowanie pies.
6. Wszystko co się działo na ostatnich wakacjach <3 
7. Jeśli chodzi o życie cały rok to mieszkanie bo w zimie nie trzeba odśnieżać a w lecie kosić trawy, ale bardzo lubię duże przestrzenie domów na dzień dwa ewentualnie tydzień.
8. Nie miałam.
9. Jest 1 lutego (18;44) i jeszcze daje radę. W zeszłych latach nie miałam postanowień więc ciężko mi powiedzieć. 
10. ;) 
11. Wszystkie Meg Cabot <3 


Dziękuję za nominacje :) 

Kilka zdjęć poniżej :) Jak widzicie to totalna mieszanka, jedne z lata drugie z zimy. 






4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia :) Też bardzo lubię książki Meg Cabot ;)

    http://life-by-nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miło się czytało odpowiedzi ;) fajnie że dodałaś zdjęcia, bardzo lubię je przeglądać ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! i fajnie odpowiadałaś na pytanka;)
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :)
    Piękne zdjęcia ! *o*
    Obserwuję
    http://patrusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń