sobota, 21 lutego 2015

Struktura liścia

Dawno nie było posta tematycznego, właściwie zdjęć tematycznych więc postanowiłam przyjrzeć się z bliska liściom. Jeszcze nie mam profesjonalnego (a nawet półprofesjonalnego) sprzętu do makro, ale przecież nie sztuką jest zrobienie dobrych zdjęć dobrym zestawem. Ostatnio przeczytałam książkę którą mogę wam serdecznie polecić jeśli jesteście zainteresowani fotografią. ''Makro i szczegóły'' Roberta Thompsona to książka zawierająca porady, opisy i fotografie. Inne ciekawe tytuły warte przeczytania i co najważniejsze zawierające potrzebne informacje wysyłajcie na maila lub podawajcie w komentarzu :)
Kliknij w jedno ze zdjęć.











7 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo świetne zdjęcia liści! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zdawałam sobie sprawy, że sam liść może być aż tak ciekawy na zdjęciu. Jestem mega zaskoczona, masz naprawdę ogromny talent!:) Oczywiście obserwuję i czekam na kolejne zdjęcia!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne struktury liscia :) fajnie to ukazalas na zdjeciach
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, liść 🍁 na prawdę może być ciekawy ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Struktury na ogół są bardzo interesujące. Ludzie nie zdają sobie sprawy jaką fakturę mają poszczególne rzeczy, a kiedy widzą fotografie macro/close up, to są zdumieni tym faktem.
    Same zdjęcia bardzo fajne, samorozwoju życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń