piątek, 30 stycznia 2015

Sesja z Julką :)

Na tej sesji była przepiękna pogoda i pewnie dlatego zdjęcia są odpowiednio doświetlone, a czasem nawet prześwietlone. Na tej sesji trochę poeksperymentowałam z stylem i pobawiłam się ostrością. Tak, pobawiłam się. Bo fotografia to dla mnie dalej zabawa, chociaż może to złe określenie. Czerpię z tego radość i zapominam o całym świecie. 
Julka prowadzi bloga BLOG JULKI :)
Na którym ostatnio umieściła 2 posty ze zdjęciami mojego autorstwa.
Aparat Nikon d5100, obiektyw nikkor 18-55mm. 
Kliknij w jedno ze zdjęć.












3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie:
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA . Więcej u mnie ----> http://wikoch100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń