poniedziałek, 5 stycznia 2015

Zimowa sceneria.

W tym roku bardzo, ale to bardzo chciałam zrobić w dużym powiększeniu płatek śniegu. Ale był tylko jeden dzień kiedy ciągle sypał i mogłam 2 godziny poświęcić makro. Wyszło ale tylko jedno. Jeszcze nie mam zbyt dobrego sprzętu. Pomyślałam, że może warto kupić soczewki do makro tak z 17 dioptrii łącznie (+10 +4 +2 +1) Jest ktoś kto testował i może mi jakieś konkretne polecić?
Odbiegając od płatków śniegu- większość zdjęć w makro, manualnym.
Kliknij w jedno ze zdjęć.











5 komentarzy:

  1. niestety kompletnie nie znam się na robieniu zdjęć makro, jedyne co, to zawsze je podziwiam, bo widzę ile trzeba się namęczyć, żeby zrobić naprawdę dobre ujęcie. :) Twoje mi się bardzo podobają, widać, że masz do tego talent. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcie bo sama dopiero od niedawna mam aparat :)
    bardzo podobają mi się twoje zdjęcia, również mam kilka takich postów może zajrzysz?
    zapraszam http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z trawą i schodami, piękne! <3 I ten płatek śniegu, genialnie ci to wyszło, muszę spróbować gdy tylko pojawi się śnieg. :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego iż napisałaś, że "nie masz dobrego sprzętu" to uważam, że zdjęcia wyszły Ci cudnie. Ciekawa jestem jakie one będą, gdy już zaopatrzysz się w sprzęt, który będzie Cię zadowalał. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń