poniedziałek, 22 września 2014

Lazy sunday session.

Ostatnio (czyt. w niedzielę) wybrałam się z Kasią na sesje. Obiektyw którym robiłam zdjęcia to kit 18-55mm. Akurat przy tych zdjęciach przeważa tryb portretowy. Pogoda (oświetlenie) niezbyt dopisywała dlatego większość zdjęć była albo niedoświetlona lub prześwietlona, ale z bledną nie chciało mi się chodzić tym bardziej, że załatwiałyśmy kilka innych spraw. Więc wybrałam zdjęcia, które są w sam raz, oczywiście dla mnie. Nie przerabiam zdjęć dla tego ważne jest to żeby zdjęcie było naturalnie ''dobre''.
Ogłoszenia parafialne
Myślę że kolejny post pojawi się trochę później, bo mam dużo nauki w tym tygodniu i można się go spodziewać na weekend :) Myślę też, że zrobię nietypową notkę z recenzją filmu "Miasto 44". Chciałabym podziękować za komentarze i wyświetlenia, chociaż wiem, że 50% osób trafiła tu przypadkowo i nie czytając niczego wyszła :) 









1 komentarz: